Szépségnapló Testápolás Bőrrák megelőző kampányt indított a La Roche-Posay

Bőrrák megelőző kampányt indított a La Roche-Posay

MEGOSZTOM

A melanómák 90%-a  megfelelően kezelhető, ha időben diagnosztizálják. Az Ipsos által a La Roche-Posay számára világszerte 23 országban készített kizárólagos kutatás tanulmányozta a napozáshoz való hozzáállást és  a napozással kapcsolatos veszélyek általános ismeretét.  A megkérdezettek 88%-a tisztában volt azzal, hogy a védelem nélküli napozás a bőrrák kialakulásához vezethet. Ugyanakkor a megkérdezetteknek csak a fele nézette már meg bőrgyógyásszal az anyajegyeit, egynegyedük pedig egyáltalán soha nem nézte meg saját anyajegyeit. A márka elkötelezettsége emellett az ügy mellett már jó néhány éves múltra tekint vissza. Pár nappal ezelőtt a La Roche-Posay egy új kampányt indít, amely a bőrrák megelőzését egy új és modern szemszögből közelíti meg, mindenkinek lehetővé téve, hogy aktív szereplője legyen a saját és szerettei anyajegyeinek.

samolepka-skincheck-hu

A világ népességének jelentős százaléka, 73% állítja, hogy többet tesz szeretteinek egészségéért, mint a sajátjáért.

A La Roche-Posay vezető dermokozmetikai márka, világszerte több mint 25 000 bőrgyógyász ajánlásával, nemrég elindította az új nemzetközi, internetes „Skinchecker” kampányát, amelynek célja a korai bőrrák felismerésében játszott aktív szerep széleskörű oktatása.

A bőrrák az egyetlen, szabad szemmel látható ráktípus, amely, ha megfelelően korán diagnosztizálják, 90%-ban hatékonyan gyógyítható. A bőrgyógyászok, a bőrgyógyászati kutatások és az érzékeny bőrű emberek hosszú távú partnereként világszerte, ez a kampány a La Roche-Posay aggodalmából született, látva a bőrrák diagnózisok növekedését, amely a 9. leggyakoribb ráktípus Európában, 100 000 új esettel csak a 2012-ben Európában.

A La Roche-Posay elkötelezettsége több évre nyúlik vissza. Ezt az új kampányt helyi bőrgyógyászok és nemzeti bőrrák szervezetek támogatják és világszerte ingyenes anyajegy szűrések kísérik majd.

A La Roche-Posay szeretne még több embert közösségi szinten elkötelezni e mellett az ügy mellett. A kampány célja a társadalmi elkötelezettség megvalósítása és egy egyszerű és világos üzenet terjesztésének és megosztásának támogatása: mindenki lehet ennek a harcnak a nagykövete.

“Ez a kutatás igazolja, hogy ma több ember ismeri fel a nap által okozott bőrrák veszélyeit, mint valaha.” – mondja Elisabeth Araujo, a La Roche-Posay Nemzetközi Igazgatója. “A melanóma ugyanakkor még mindig az egyetlen megelőzhető rák, amelynek a halálozási aránya az utóbbi néhány évtizedben nem csökkent, és meglepő számunkra az otthoni anyajegy-ellenőrzést végző emberek kis aránya. Hisszük, hogy ennek a kampánynak hatása lesz a bőrrák elleni harcban – egy harcban, ami azzal kezdődik, hogy alaposan megvizsgáljuk saját magunkat és szeretteinket.” 

Egyszerű, mint az ABCDE

A La Roche-Posay bőrellenőrző segédlete a márka helyi weboldalán lesz megtalálható. Minél több ember elérésének és oktatásának érdekében a márka tömör és minden közönség számára könnyen megjegyezhető információt kínál. Egy egyszerű „ABCDE” emlékeztető segítségével, amelyet bőrgyógyászok fejlesztettek ki és támogatnak világszerte, a La Roche-Posay egy 5 pontból álló módszert kínál a bőrellenőrzőknek, amely segítségével gyorsan megállapítható az esetleges probléma és ösztönzi őket a bőrgyógyász mielőbbi felkeresésére.  

lrp-skinchecker-illusztracio

A platform tartalmaz továbbá egy területet, ahol nyomon követhetjük a kampány látható hatását a világon és élőben láthatjuk a témában világszerte generált beszélgetéseket az élő twitter üzenőfalnak köszönhetően. A kampány úgy készült, hogy minden a legegyszerűbb legyen: egy klikkel letölthető az ABCDE módszer, egy klikkel megosztható egy baráttal vagy rokonnal, hogy bíztathassuk őket is a harcra, és ők is bőrellenőrzőkké válhassanak.

Szólj hozzá!