Szépségnapló Divat Weisz Fannival elindult az Intimissimi #insideandout kampánya

Weisz Fannival elindult az Intimissimi #insideandout kampánya

Szeptember 12-étől elindult az Intimissimi új kampánya, amellyel a márka az erős nőket ünnepli – Az #insideandout magyarországi nagykövete: Weisz Fanni

Világszerte kezedetét vette az Intimissimi új, #insideandout kampánya, mellyel a márka az inspiráló, különböző területeken sikeres nőkre összpontosít; Irina Shaykra, Ana Ivanovic-ra, Ella Mills-re és Dakota Johnsonra, és itthon most már a gyönyörű Weisz Fannira.

A rendhagyó kampány szellemiségének hazai képviselője Weisz Fanni, az Intimissimi új, magyarországi nagykövete.

#insideandout

Az Intimissimi hisz abban, hogy a nő saját stílusa tükrözi egyedülálló személyiségét. Az Intimissimi új kampánya ezt az üzenetet közvetíti, rendhagyó megközelítést alkalmazva; a kampányfotókon semmilyen fehérnemű nem látható. A márka arra kér minket, hogy tekintsünk be ezeknek a hihetetlen nőknek a valódi világába – ünnepeljük személyes győzelmüket és eredményeiket. Az Intimissimi azt vallja, hogy a szépség valójában a nők belső erejéből és karakteréből fakad.

A márkával hosszú távon együttműködő múzsa, Irina Shayk visszatér, együtt Ana Ivanovic, professzionális teniszezővel, a szakácsművész és vállalkozóval, Ella Mills-szel, valamint Dakota Johnson színésznővel. Ebbe a különleges körbe csatlakozik most be még egy varázslatos nő, a nemcsak szépségéről és kifinomult bájáról, hanem rendkívüli sokoldalúságáról és inspiráló, példaértékű személyiségéről is ismert Weisz Fanni, siket modell és esélyegyenlőségi aktivista, aki méltó képviselője az előremutató szellemiségű olasz fehérneműmárkának. „Nagyon büszke vagyok, hogy az Intimissimi új kampányának a részese lehetek. Igazán különleges megközelítésnek tartom a márkától, hogy erős nőket helyezve a középpontba történeteket mesél el, és épp ezért ruhában mutatja be őket” – mondta Weisz Fanni.

Ez az öt nő túlmutat a szexualitáson és a vágyon, amelyek általában a fehérnemű hirdetések alapmotívumai, ehelyett inkább erősségeik, ambícióik és hiteles személyiségük áll ábrázolásuk középpontjában. A kampány valódi, mindennapi életekről szól – ezek az értékek tökéletesen kifejezik az Intimissimi új szellemiségét, a nők ünneplését #insideandout.

Az #insideandout elnevezést Mario Testino és csapata, a MARIOTESTINO+ álmodta meg. Az Intimissimi most először működött együtt a világhírű fotóssal, filmrendezővel és kreatív igazgatóval, hogy lencsevégre kapja a négy nemzetközi sztárt és életre keltse az Intimissimi egyedülálló elképzelését.

Az Intimissimi nemzetközi kampánya megragadja főszereplőinek egyedülálló személyiségét – Magyarországon Weisz Fanni különleges részvételével köszönti a nőiessséget: a márka bemutatja exkluzív melltartó kollekcióját, amely különböző formákon és méreteken keresztül közvetíti az üzenetet, amely szerint a megfelelő melltartóval minden nő magabiztosnak érezheti magát.