Site icon Szépségnapló

Nagy sikerrel zárult a Central European Fashion Days

Minden eddiginél szélesebb körű hazai és nemzetközi összefogás mellett rendezték meg a régió legrangosabb divateseményét, a Central European Fashion Days-t október 3-5. között a Városligeti Műjégpályán. A rendezvény kiemelt programja a Gombold újra! Közép-Európa öltözéktervezői pályázat döntője is. A Design Terminál a teljes jegybevétellel a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet munkáját segíti.

A Central European Fashion Days-t (CEFD) idén második alkalommal rendezte meg a Design Terminál október első hetében. A rendezvény szakmai stábjához idén csatlakozott a Toni & Guy Fashion Week Budapest csapata is, az összefogás célja az volt, hogy a magyar és a közép-európai régió tervezői közösen, egy nemzetközi platformon mutassák be legújabb kollekciójukat.

Nemzetközi szinten az eseményt a divatvilág egyik legmeghatározóbb piaci szereplője – többek között a New York- és a Berlin Fashion Week-ért is felelős – IMG Fashion támogatta, ezáltal emelve annak a szakmai színvonalát. Így idén a CEFD bekerül a legnagyobb nemzetközi divathetek naptárába.

Az immár háromnaposra bővült esemény magában foglalta az elmúlt években hagyománynak számító Gombold újra! Közép-Európa öltözéktervezői pályázat döntőjét is, ahol idén először a magyarok mellett a visegrádi országok (Csehország, Lengyelország és Szlovákia) legtehetségesebb divattervezői is bemutatkozhattak.

Négy országból összesen több mint 30 tervező képviseltette magát a kifutón és a rendezvényt kísérő pop-up üzletekben a több ezer fős nemzetközi közönség előtt. A bemutatók mellett számos kiegészítő program várta a látogatókat: szakmai konferencia, Smart Fashion kiállítás, valamint exkluzív buyer showroom is része volt a Central European Fashion Days programsorozatának.

Olyan tervezők munkáit lehetett az eseményen megcsodálni, mint például Vágó Réka, Anh Tuan vagy épp Agneskovacs leather design.

Az Agneskovacs leather design tervezője, Kovács Ágnes elmondta, hogy a kiállított darabok egytől-egyig az új kollekcióhoz tartoznak, mely a BREAKLINE nevet viseli és Déri Enikő grafikussal való együttműködés eredménye.

Volt szerencsék bekukkantani a színfalak mögé is. Ottjártunkkor éppen a Konsanszky bemutató előkészületei folytak a backstage-ben, sminkesek, fodrászok szervezetten készítették fel a modelleket a divatbemutatóra, majd megkapták a végső stylingot és ruhákat és irány a kifutó.

Konsanszky ezúttal is izgalmas kollekciót álmodott meg: tökéletes ötvözte a sportos és nőies stílust, valamint a lágyabb és keményebb anyagokat.

A korábbi évekhez hasonlóan a Design Terminál most is nagyszabású jótékonysági akcióval kötötte össze az eseményt: a CEFD teljes jegybevétele az Ökumenikus Segélyszervezet munkáját segíti.

„Az Ökumenikus Segélyszervezet és a Design Terminál stratégiai együttműködésének fő célja, hogy a Design Terminál körül egyre növekvő közösség mindennapjaiban és ünnepeiben egyaránt jelen legyen az aktív társadalmi szolidaritás. Nagy örömünkre szolgál, hogy ennek szellemében idén már második alkalommal lehetünk partnerek abban, hogy a CEFD jegybevétele gyermekfejlesztési és munkaerő-piaci programjaink támogatásán keresztül nehéz helyzetű családok társadalmi felzárkózásához járuljon hozzá.” – emelte ki Lehel László, az Ökumenikus Segélyszervezet elnök-igazgatója.

Exit mobile version