Szépségnapló Életmód Különleges interjú a MABIO alkotójával

Különleges interjú a MABIO alkotójával

Ezúttal egy rövid interjút hoztam nektek Pooja Tahalyani-val, aki a MABIO szépségápolási márka megalkotója, akivel pár héttel ezelőtt New Jersey-ben találkoztam egy konferencián és nagyon megtetszett a márkája, amit szívvel-lélekkel képvisel.

Hogyan jellemeznéd a MABIO-t néhány mondatban?

A MABIO jelentése “the mother of biotechnology” (“a biotechnológia anyja”-a szerk.), ami azt jelenti, hogy tudományosan alátámasztott termékeink vannak. A Mabio önápolási termékeinek kifejlesztése a kutatásra összpontosító fejlesztés és az önápolási termékek mélyebb megértése során csúcsosodott ki.

Minimalista lévén sosem a kozmetikumokra helyeztem a hangsúlyt, de azt szerettem volna, hogy a test legnagyobb szerve, a bőr ne maradjon figyelmen kívül. Elképzeltem, hogy felvilágosítom az embereket minden egyes termékről, amit a bőrükre használnak. Fő célom nem csak a szépség, hanem az egészséges kinézetű bőr. Meglepett, hogy az emberek milyen gyakran vesznek le bármilyen terméket a polcról anélkül, hogy utánanéznének, milyen összetevőkből áll, milyen a bőrük, mi az, ami megfelelő számukra stb.

Minták és készítmények gyűjtésével kezdődött az egész. Etikusan szerezzük be a legjobb összetevőket az ország minden tájáról, szem előtt tartva az autentikus, kiváló összetevők fontosságát, amelyek ápolják a bőrt és örök szépséget kölcsönöznek. A Mabio a férfiaknak és nőknek szánt termékekre összpontosít; mivel mindenkinek joga van az egészséges bőrhöz. Teljes körű bőrápolási termékcsaládot kínálunk, beleértve a bőrradírokat, hidratáló krémeket, maszkokat, testápolókat, szérumokat, olajokat stb. Minden termékünk kegyetlenségmentes, szulfátmentes, parabénmentes.

Mi különböztet meg titeket más márkáktól?

Más márkákhoz hasonlóan mi sem hiszünk a tömegtermelésben, mi csak “Boutique Manufacturing”-tel foglalkozunk, mindent kézzel készítünk kis tételekben, hogy megőrizzük a hitelességet és az egyediséget. Ez segít a termékek hatékonyságának megőrzésében is, így végső soron a vásárlók elégedettségét is elnyerjük.

Milyen új termékek bevezetését tervezitek a jövőben?

Folyamatosan új termékekkel bővítjük a kínálatot, a következő szezonban új termékeket indítunk útjára. A férfi termékeknél szem alatti roll on-t, hidratáló szérumot és viaszport, míg a nőknél tisztító balzsamot, ránctalanító szérumot és anti aging krémet tervezünk bevezetni.

Mely országokba tervezitek a terjeszkedést? Vannak-e terveitek Európában vagy Magyarországon való szállításra?

Az Egyesült Államok a jelenlegi prioritásunk a terjeszkedés terén, és igen, a terjeszkedés második fázisában Európát célozzuk meg, mivel nagy a kereslet a természetes, tiszta termékek iránt.

Előző cikkFérfias illatújdonságok őszre
Következő cikkAktuális őszi Bottega Verde kedvenceink