Szépségnapló Divat Sloggi Zero Feel: a kényelem mindenkié!

Sloggi Zero Feel: a kényelem mindenkié!

A sloggi idén tavasztól mindeki elhozza az extra kényelem érzetét, ugyanis útnak indították az első unisex kampányukat.

A sloggi forradalmi ZERO FEEL fehérneműi a tökéletes kényelmet testesítik meg, márciustól már nemcsak a nők, hanem a férfiak számára is. A kampány középpontjában egy izgalmas kisfilm áll, melyet Kijevben forgattak Owen Trevor vezetésével. A főszerepben egy átlagos lány és egy srác szerepel: mindketten a szuper kényelmes Zero Feelben csúsznak be a pályára, majd egy pörgős, extravagáns jégkorcsolyázást mutatnak be…tűzcsóvák, gospel kórus, 80-as évekbeli hajviselet, glam rock – mind azt sugallva, hogyha kényelmesen érzed magad a fehérneműdben, akkor bármit és bárkit meghódíthatsz.

Ezzel a bátor és vagány kampánnyal a sloggi megmutatja, hogy teljesen másként gondolkozik, mint a többi fehérnemű márka: számára az első a kompromisszummentes kényelem, mely idén tavasztól nem csak a nőkre, hanem a férfiakra is egyaránt vonatkozik a szuper innovatív, uniszex Zero Feel kollekciónak köszönhetően.

A kampány női nagykövete Iszak Eszti, de mellette bemutathatkozik a márka első férfi arca – és nem utolsó sorban teste is, Liu Shaolin Sándor olimpiai, világ- és Európa-bajnok rövidpályás gyorskorcsolyázó személyében.

„Szerencsére több fotózáson is volt már lehetőségem részt venni, így ez a közeg nem teljesen idegen számomra. Az igaz, hogy ezúttal sokat megmutatok magamból, de ennek ellenére egyáltalán nem jöttem zavarba, sőt, nagyon jól éreztem magam. Bár itthon még nem annyira megszokott, külföldön teljesen természetes, hogy a sportolók fehérnemű márkákhoz adják arcukat, ezért számomra is egy óriási megtiszteltetés volt, hogy a SLOGGI első hazai férfi márkanagykövetként gondolt rám. A brand fiatalos stílusa és szuper innovatív Zero Feel fehérneműi igazán közel állnak hozzám, így nagyon büszke vagyok erre a szerepre” – árulta el a fiatal sportoló.

Liu Shaolin Sándor mellett Iszak Eszti már harmadik éve képviseli a márka női kollekcióit, így a fotózás alatt rutinosan segítette partnerét.

„Ami azt illeti, nem volt nehéz dolgom, hiszen Sanyit nem nagyon kellett instruálni. Magabiztosan és ösztönösen mozgott a kamera előtt, így nagyon jó hangulatban telt vele a munka. Szuper érzés, hogy a Zero Feel fehérneműk végre olyan kényelmet hoznak el mindenki életébe, amilyen eddig nem volt, szerintem ez is nagyon sokat segített a fotózáson, hiszen ezek a fehérneműk egy igazi önbizalom fröccsel érnek fel. Szerintem szuper képek születtek rólunk és óriási dolog számomra, hogy egy aranyérmes olimpiai sportolóval közösen képviselhetjük a márkát” – árulta el Eszti.

A sloggi nagykövetei, Iszak Eszti és Liu Shaolin Sanyi elsőként próbálhatták ki az innovatív Zero Feel kollekciót Nicola Tacchi, a sloggi globális marketing vezetője így fogalmazott:

„Ez a 2019-es év is csak ráerősít arra, hogy a sloggi tényleg teljesen más, mint a többi fehérnemű márka, hiszen számunkra az az első, hogy mindenki életébe elhozzuk a tökéletes kényelmet, minden klisé és kompromisszum nélkül. Évek óta az emberek szexi, de kényelmetlen fehérneműket hordanak. Mi most ezzel teljesen szembe megyünk és azt mondjuk: Jobbat érdemelsz! Ezt közvetítjük idén is a minden képzeletet felülmúló, szuper figyelemfelkeltő Zero Feel kampányunkkal.”