Szépségnapló Divat Hatalmas érdeklődéssel indított a tago arc

Hatalmas érdeklődéssel indított a tago arc

Valósággal felrobbantotta az Indiegogo közösséget és az internetet a magyar high-tech dizájn luxuskarkötő, a tago arc. A forradalmi magyar találmány alig több mint egy nap alatt túlteljesítette a kitűzött 40 ezer dolláros támogatási célt. Ez óriási eredmény a termék mögött álló L!BER8 fejlesztőcsapatnak – a pénzből év végén beindul a tömeggyártás! Világszerte örülnek a kiegészítőnek a modern és luxus minőségű ékszerek rajongói: már nemcsak itthon, de külföldről is jelentkeznek rá a vevők! A jövő karkötője meghódította a világot!

tago_arc_4

Alig több mint egy nap leforgása alatt 50 ezer dollárnyi támogatást szerzett a tago arc E Ink kijelzős luxuskarkötő az Indiegogo közösségi finanszírozási oldalon. Amerika, Dubai, Oroszország, Franciaország, Olaszország, Németország, Japán vezető technológiai és divatportáljai adták már hírül a magyar dizájnékszert. A magas minőségű divatcikk kedvezményes csomagjait egy nap alatt elkapkodták a vásárlók, jelenleg 259 dolláros áron lehet még hozzájutni a tago arc karkötőhöz.

tago_arc_6

A magyar fejlesztésű high tech luxuskarkötő forradalmi újítása, hogy a viselhető technológiát ötvözi a luxusdivattal, a karkötő kijelzőjének mintája egy mobilapplikáció segítségével bármikor könnyedén megváltoztatható. Így tulajdonképpen egyetlen eszközzel végtelen számú ékszerhez juthatunk, amelyet ruhánk és hangulatunk stílusához igazíthatunk. A karkötő továbbá nem igényel energiaforrást, illetve töltést, ennek köszönhetően igazán kecses és igényes; gombok, akkumulátorok és kábelek nélküli dizájnt kaphatott.

A 30 napos kampány bevételéből a L!BER8 a működő prototípus dizájnját tervezi tökéletesíteni és a tömeggyártást szeretné megkezdeni, kompromisszum nélküli, magas minőségben. „Az a célunk, hogy a világon nők milliói szeressenek bele a tago arc-ba: a külsőbe és a tökéletesen egyszerű működésbe” – fogalmazott Kovács Zoli, a L!BER8 alapítója.

tago_arc_5

Az Indiegogo közösségi finanszírozási kampányában az eredetileg egy hónapra kitűzött célt alig egy nap leforgása alatt teljesítette a magyar startup. „Nagyon hálásak vagyunk és köszönjük a magyar barátoknak, ismerősöknek, támogatóknak, valamint különösen az újságíróknak, hogy példa nélküli összefogással segítettek beindítani a folyamatot: az első előrendelők magyarok voltak, több, mint 80-an támogatták a kampányt az első két órában. Ez kulcsfontosságú momentum volt az eddigi siker elérésében” – mondta Szirmay Nikoletta, a cég kommunikációs vezetője.