Szépségnapló Divat Fujitsu: amikor a digitalizáció és a divat találkozik

Fujitsu: amikor a digitalizáció és a divat találkozik

Milyen módon kapcsolódhat össze a divat a digitalizációval, és milyen módon szállhat be a Fujitsu ebbe az üzletágba?

 

A Fujitsu RunMyProcess meg is adja a választ. Július 4-e és 6-a közt az érdeklődők bepillantást nyerhettek a fejlesztésekbe, méghozzá Berlinben (Panorama Berlin). Egyebek mellett fény derült arra, hogy a Fujitsu mily módon száll be ebbe az irányzatba, és milyen újdonságokat, változásokat hoz a Berlin Fashion week-re, ahol a top divatmárkák mutatkoznak be különböző bemutatókon és egyéb aktivitásokon át.

Lényegében a Fujitsu tervezete igen egyszerű: meg kell találni azt a kapcsolódási pontot, ahol a divat világa és maga a digitalizáció tud találkozni. Ruhatervezés, kollekciók kivitelezése, vagy akár tippek arra, hogy mit vegyünk fel a gardróbból egy-egy napon. Ehhez hathatós közreműködésre van szükség a divatmárkák, brandek irányából, de hasonlóképp elvárt a kooperáció a szoftvergyártóktól is.

Ahogy megszületik az egység, rögtön jöhet a következő lépés hardver- és applikációk fejlesztése terén a brandekkel, stúdiókkal, viszonteladókkal egyetemben. Így lesz utópiából valóság, közösen kreálva a jövő divatirányzatait, stílusvilágát.

A Fujitsu RunMyProcess event keretein belül a Fashion Tech Solutions előadás volt a legnépszerűbb Berlinben. Több prezentáció arról szólt, hogy az egyedi megoldások hogyan befolyásolhatják alapvetően pozitív irányba a komplex digitalizációs problémák kompenzálását, gyors, hathatós úton. A Fujitsu, mint vezető szerepet betöltő digitális platform, megmutatta, hogyan kell jó végeredménnyel lefolytatni a digitalizációs folyamatokat, azokat összekötni a jelenkori mobil technológiákkal. Mindezt lokalizálva, nemzetközileg, az adott üzleti terület igényeire szabva.